אקססוריז – אפשרי לכל כיס

עציץ על שולחן

ישנם כאלה שעדיין שואלים מה זה בדיוק אקססוריז לעיצוב הבית או החלל והאם זה מתאים לכל כיס. על מנת להסביר את זה בצורה הטובה ביותר דמיינו למשל שאתם מתארגנים לקראת חתונה של קרוב משפחה. התרחצתם, לבשתם בגד מרשים, הוספתם קצת צבע על הפנים או השיער ודאגתם לנעליים תואמות. כעת, כל שנשאר זה התכשיטים שתוסיפו למראה מושלם בין אם זה עגילים, צמיד, צעיף, שרשרת או שעון. ישנם תכשיטים יקרים וישנם כאלה שפחות. התכשיטים האלה הם האקססוריז לעיצוב הבית, הם אלה שייתנו את הטון האחרון לתחושה בחלל והם יכולים להתאים לכל כיס. אז מאיפה מתחילים?

חנות בגדי גבריםעיצוב פנים – חנות בגדי גברים – Club 21
אקססוריז לפי פירושו במילון העברי הינו עזרים, אביזרים נלווים ואביזרי אופנה. כך גם בעולם העיצוב פנים והסטיילינג. למעשה כמעט כל דבר או חפץ שאינו רהיט בעל שימוש פונקציונלי, סביר שיכהן כאקססוריז. גם נושא הטקסטיל נכנס פעמים רבות כחלק מעניין זה כך למשל בשילוב כריות בחלל. עם זאת, על הטקסטיל אדבר בכתבת מגזין נפרדת מאחר וזה עולם ומלואו.

אז כדי למקד אתכם איך בדיוק להכניס אקססוריז לחלל המגורים שלכם בהנחה שהתקציב לא מאפשר להתפרע יותר מידי, אתייחס לכל חלק בבית בנפרד:

כניסה לבית – במידה וניתן לשלב קומודה מעניינת אז כמובן זה מומלץ ופרקטי. ניתן למצוא קומודה יפה וזולה במכירות חיסול או ברשתות שיש להן מלאי עודף ונמכר בחצי מחיר. אומנם הקומודה בין היתר מכהנת כרהיט פונקציונלי אך למעשה, הפריטים שנניח על הקומודה, פרט האומנות או המראה שנבחר, הם אלה שייתנו את הטאץ' האחרון בתחושה של קבלת הפנים. ניתן למצוא פרטי נוי זולים ונוחים בעיקר באיקאה ומקס סטוק או חנויות מקומיות באזור מגורכם.

חלל מגורים – זה השטח הציבורי של הבית ובו נמצאים בדר"כ מבקרים ואורחים ולכן חשוב להשקיע בו ולו מעט. האקססוריז יכול לבוא לידי ביטוי על ידי אגרטל מרשים שמונח באחת הפינות, עציצים על עדן החלון, חפץ כלשהו על שולחן הסלון או פינת האוכל, תצלומים או פרטי אומנות על הקירות, כריות מעוצבות על הספה, או כל פרט עיצובי אחר שמטרתו בעיקר להוסיף חן ליופי ולסגנון העיצובי שנבחר.

עיצוב דירה רמות באר שבע

פרחים וקערה מבטון – ביתי לי
חדרי ילדים – אקססוריז לחדרי ילדים זה עולם ומלואו. למעשה כל חפץ ששייך לילד יכול להפוך לאקססוריז בחלל אם רק יונח במקום הנכון. ניתן לשלב שטיח, מדפים ותמונות ממוסגרות כחלק מהעיצוב. בחדרי ילדים חייב לשים דגש על הקירות. במידה ולא מתכננים לצבוע את הקיר או להלביש טפט, ניתן באמצעות מדבקות פשוטות לשדרג את הקיר ולהכניס תחושה של שובבות וילדות לחלל החדר. את המדבקות ניתן לרכוש אונליין מאיביי או חנויות שונות במחירים נוחים סביב 20-80 ₪ לקיר. כיום מיוצרים אוהלים וחפצי נוי שמשמים בין היתר גם למשחק עבור הילדים. מדובר ביתרון עיצובי שהופך להיות פרקטי עבור הילדים אך חשוב תחילה לבחון את גודל חלל החדר.

שטיח עבודת יד נרכש online - לחדר תינוקות בדירת 4 חדרים באר שבע

שטיח עבודת יד נרכש Online – לחדר תינוקות בדירת 4 חדרים באר שבע
חדרי רחצה – גם לשם כדאי ומומלץ להכניס אקססוריז לתחושה נעימה יותר בחלל. כך למשל לשלב עציצים או חפני נוי על המדף של האסלה תלויה, לבחור מתלים וידיות מעוצבות או לאחסן מגבות בתוך סלסלה או קופסה מעוצבת אחרת שנראית בחלל. מתלים וידיות מעוצבות ניתן להזמין אונליין בחצי ממחיר השוק.

עיצוב דירה רמות באר שבע

חדר רחצה כללי – דירת 4 חדרים
חדר שינה הורים – תמיד נחמד לשלב פריט נוי על השידה בצד המיטה ולזרוק כמה כריות מעוצבות שיכניסו חמימות לחלל. ניתן כמובן להוסיף שטיחים בצידי המיטה או לרגליה ואף גוף תאורה עומד ומרשים לצורך אוירה יותר רומנטית. גם כאן אפשר למסגר מספר תצלומים וליצור קולאז' מעניין על אחד הקירות. הכל עניין של גודל החדר ותקציב. ניתן למצוא מסגרות טובות וזולות באיקאה או בחנויות צילום מקומיות.
למעשה אקססוריז אלו חפצים נוספים שאנו מכניסים לחלל ותפקידם בעיקר להוסיף ולהבליט את הסגנון העיצובי שנבחר וכן להכניס חמימות לחלל. ללא האקססוריז נוכל להמשיך ולהתקיים בלי בעיה אך משהו ירגיש חסר. השתדלתי להימנע מלדבר על תאורה וטקסטיל כחלק מאקססוריז. יש כאלה שיתייחסו לזה כך אך בעיניי אלו נושאים גדולים שלכל אחד מהם אקדיש כתבת מגזין נפרדת.

אז אם בא לכם לשדרג קצת את האוירה הביתית ולהכניס אקססוריז במחיר נח לביתכם זה הזמן! יש לכם תקציב גבוה? רוצים לשמוע על אקססוריז קצת אחר, מרשים אך טיפה יותר יקר? עקבו אחר הכתבות הבאות.

בהצלחה!